Post by defagiraga on Feb 18, 2022 19:27:38 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Home Design: House Decor Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mer ressurs hack ▞▞▞
▞▞▞ Home Design: House Decor Makeover 2022 version ▞▞▞
Ikke last ned så mange annonser for å la være og hver gang 🙄 Jeg går inn må jeg vente 30 minutter 🙄
Det er et fint spill
Home Design: House Decor Makeover Παιχνίδια παζλ rscu
😊😊😊😊
Det er forferdelig... Du bruker mer tid på å se annonser for å få penger og boostere enn å spille selve spillet. Dessuten kan du aldri vinne mer enn 448 mynter er din heldige. Bortkastet tid😠
Bare fjern candy Crush-delen og gi gratis mynter, eller ubegrenset med mynter
Jeg elsker faktisk dette spillet. Møblene er litt dyre, men du kan raskt tjene mynter. Jeg gir en 1-stjernes anmeldelse, for nå fungerer ikke annonsene for freebies og visse møbler. Jeg har ikke noe imot å se annonsene. Det var verdt det for belønningen. Uten det er ikke spillet like morsomt å spille.
Morostund
For mange reklamer. Og design som koster ekstra.
Dette er veldig bra 😘 spill og jeg elsker det
Appen er i orden, og den hjelper meg å glemme problemene mine
Det er for god app for spilling og timepass
Flott spill her!...gleder meg veldig til det. Men et stort problem da jeg kom til nivå 264. Møbelikonene har forsvunnet fullstendig og jeg kan ikke kjøpe noe. Vennligst fiks dette for oss utviklere
Kan ikke gi dette spillet mer enn 2 stjerner. Jeg forstår behovet for annonser, men når de bare fortsetter å komme og ikke lar deg gå inn i spillet igjen - det er irriterende. Jo høyere du går, jo mer betaler du for møbler og innredning. Noe som betyr at du må se flere annonser. Ikke morsomt. Avinstallerer.
Jeg elsker dette spillet. Men jeg har nettopp kjøpt en pakke og ikke mottatt den. Hva er det med det? Tok pengene mine ikke noe problem
Dette spillet er kjempebra, men jeg hater at du får lite penger, for mye annonser og du må spille et spill hver gang for å få penger og du tar evigheter å spille spillet
Dette spillet er veldig interessant. Jeg elsker dette spillet og bildet. Så jeg vil gi fire stjerner for dette spillet
Jeg elsker virkelig at dette er søtt og takk for innsatsen du gjorde Putin i dette spillet
Home Design: House Decor Makeover Dėlionė xabe
Jeg elsker det 💓.det føles som om det er huset mitt 😘🏡
King of Defense: стратегия Стратегии idfo
Søt
Jeg kan ikke laste den ned
Ganda neto
Jeg liker spillet, men det er litt vanskelig
Home Design: House Decor Makeover Kirakós játékok dnf
Sbabsbb
ELSKER DETTE SPILLET veldig enkelt Grunnen til at jeg gjorde 4 Fordi jeg trykker på det ved et uhell. elsker dette spillet ❤️
Safiya
Det er det verste jeg har åpnet det i 30 minutter, og det slipper meg ikke inn
Alt for mange annonser
Kjedelig
Det er gøy at du kan dekorere huset 🦋🦋🦋🦋🦋🦋
Virkelig nyc spill...🥰✨😌
jeg elsker denne
Bildene er klare nok til at mitt dårlige syn kan se ting takk
jeg elsker dette
Latterlig mengde annonser. Med så mange apper som tilbyr samme spilling uten plagene med en mengde annonser etter hvert nivå, trenger du ikke å beholde denne. Slettet.
Bra spill
Hei jeg elsker spillet ❤️
Den er superenkel og morsom, jeg ga den en 5
Jeg liker spillet, men på et visst tidspunkt må du spille visse nivåer om og om og om igjen og om igjen med mindre du vil kjøpe en pakke som er uhyrlig priset. Hvis ikke, så sitter du fast på det nivået i flere dager, og jeg er ganske sikker på at de kommer til å sende meg en generisk melding tilbake som sier at vi beklager at du har problemer med denne yada yadaen, og det er flott, men med mindre du skal gjøre noe med det, bare ikke senk prisene. ville vært mye morsommere
Kistetak yuck!!
Dette spillet har blitt vanskelig å administrere. Bevegelsen i spillet har blitt røff. Dette gjør spillet elendig. Jeg vil avinstallere. Jeg gir den en ny vurdering på 0. Skuffende 🥺 . Ingen stjerner tjent. ÆSJ . Løs problemene. Takk skal du ha. jeg kommer tilbake...
Søt spill. Men annonse, etter annonse etter annonse. Hver eneste gang du fullfører et kampspill, 2 annonser! Igjen og igjen. Jeg forstår!! Men det er overkjørt av annonser
Denne appen har for mange annonser, annonsene dukker alltid opp når jeg spiller dette spillet